
Mesélj a kezdetekről, mikor és miket kezdtél el először alkotni? Hogyan lettél Motion Designer?
Mindig is lekötött az alkotás. Az iskoláimnak és a közösségeimnek köszönhetően sok mindent kipróbálhattam. Eleinte tervezőgrafikus akartam lenni, aztán jött a fotó és a videó. Végül egy kedves rokon, Ékes Gábor, mutatta meg a motion design világát – amiről addig nem is tudtam, hogy létezik és teljesen elbűvölt ez a szakma.
Hogyan indult el a karriered?
Biztos voltam benne, hogy ha láthatóvá teszem magam, előbb-utóbb valaki észrevesz. Nagyon aktív voltam a közösségi médiában, ami idővel meghozta az első lehetőségeket.
Nálad az önfejlesztés, vagy inkább a tanulmányok voltak hangsúlyosak?
Egyértelműen az önfejlesztés. Van valami izgalmas abban, amikor a saját kíváncsiságom visz előre.

A Social Media nélkülözhetetlen hogy egy alkotó széles közönséget érjen el, te hogyan viszonyulsz ehhez? Élvezed használni, vagy szükséges rossz?
A social media nagyon sokat adott, inspirált és segített eljutni emberekhez. De könnyű benne elveszni – mert mindenki a legjobb arcát mutatja, és ez könnyen üzemanyag lehet a kiégéshez.
Milyen kihívásokkal szembesülsz a munkád során, és hogyan kezeled ezeket a kihívásokat?
Időmenedzsment és kreatív blokkok – előbbire tervezés, utóbbira séta, zene, vagy egy finom tea segít.
Van olyan alkotásod, amihez különösen személyes szál fűz? Mi a története?
Egy ismerősöm otthonát díszíti az egyik renderem printben. Különleges érzés, hogy a munkámmal dekorálta valaki az otthonát.
Melyik munkádra/projektedre vagy a legbüszkébb?
Tavaly a Samsungnak készítettem háttérképet. Jó érzés volt valami olyanon dolgozni, ami digitális ugyan, de egy picit tartósabb, mint egy pár hetes kampány.
Melyik médium vagy technika áll hozzád a legközelebb, és miért?
A fotográfia számomra azért különleges, mert egyetlen képben is ott rejlik egy teljes történet.
Mi volt eddig a legnagyobb alkotói kihívásod, és hogyan oldottad meg?
A legnagyobb kihívásom eddig a kiégés volt. Ilyenkor fontos, hogy tudjam, mikor kell egy lépést hátralépni és másra fókuszálni. Nekem a sport és a barátok mindig segítenek feltöltődni és újra motiválttá válni.

Hogyan néz ki egy ideális alkotónapod – ha minden úgy alakul, ahogy szeretnéd?
Error- és bugmentes ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ha bárkivel együtt alkothatnál – élő vagy már nem élő művésszel – ki lenne az, és mit hoznátok létre?
Lornnal dolgoznék, hogy együtt megalkossuk azt a különleges atmoszférát, amiért a zenéjét annyira szeretem
Mit tanultál magadról az alkotásaidon keresztül, amit más módon talán sosem ismertél volna fel?
Hogy türelmesebb vagyok, mint hittem és hogy mindenre van megoldás – csak meg kell találni.
Hogyan változott az alkotói szemléleted az évek során?
Régen a látvány hajtott. Most már legalább ennyire érdekel a „miért” is.
Mit mondanál a 10 évvel ezelőtti önmagadnak – művészként?
Meg fogod tanulni, hogy a visszajelzések nem ellened vannak.
Milyen szoftvereket használsz?
Cinema 4D, Octane, Redshift, X-Particles, World Creator, After Effects, Photoshop, Illustrator.
Mik a terveid a jövőre nézve a munkásságoddal kapcsolatban, és milyen új projektekkel foglalkozol most?
Jelenleg más fontos teendők foglalják le a figyelmem, de alig várom, hogy újra belevágjak a Houdini tanulásába, és a közeljövőben minden technikai akadályt leküzdve szabadabban alkothassak.
