• Home
  • Előadók
  • Jegyvásárlás
  • Programok
  • Kiállítók
    • Rólunk
    • Kiállítói regisztráció
  • KreAward
  • GYIK
  • Blog

Search on this blog

KREACON
  • Home
  • Előadók
  • Jegyvásárlás
  • Programok
  • Kiállítók
    • Rólunk
    • Kiállítói regisztráció
  • KreAward
  • GYIK
  • Blog

Előadó: Varga Tamás – Character Supervisor / DIGIC PICTURES

krcn
Előadó

Varga Tamás 2000-ben helyezkedett el egy játékfejlesztő stúdiónál, majd 2004-ben csatlakozott a DIGIC
Pictures csapatához karaktermodellezőként. Azóta, a DIGIC csapatával együtt, számos olyan díjnyertes
projekthez készített videojáték-trailereket és animációkat, mint a Call of Duty, az Assassin’s Creed, a Destiny, a Mass Effect és a The Witcher.
Közreműködött a „Love, Death & Robots” és a „Secret Level” című animációs antológia sorozatokon is.
Jelenleg a DIGIC-nél Character Supervisor pozícióban dolgozik, és részt vesz a Netflix számára készülő
Magic:The Gathering animációs sorozat munkálataiban is.


Mesélj a kezdetekről, mikor és miket kezdtél el először alkotni?
Gyerekkoromtól kezdve fontos része volt a játéknak az, hogy saját magam is létrehozzak dolgokat.
Rajzoltam, legóztam, maketteztem, váltakozó színvonalon ugyan, de töretlen lelkesedéssel.
Aztán amikor megtudtam, hogy létezik a számítógépes grafika, az első perctől kezdve ; főleg hogy már a
Star Wars filmekben is nagyon megfogtak a vizuális effektusok.

Hogyan indult el a karriered?
Először külsős cikkíróként kezdtem dolgozni a PC Guru nevű hazai számítógépes újságnál, ahol Marinov
“Gaborca” Gábor és Gabriel CG rovatát vehettem át – és az ott megismert barátoknak köszönhetően
jelentkeztem végül egy hazai játékfejlesztő stúdióhoz. Onnan pedig a következő lépcső már a Digic
Pictures
volt.

Nálad az önfejlesztés, vagy inkább a tanulmányok voltak hangsúlyosak?
A kilencvenes években még nemhogy iskolában se nagyon lehetett számítógépes grafikáról tanulni, de a
Youtube és a Gnomon sem léteztek. Az egyetlen érdemi lehetőség az önfejlesztés volt, sok-sok
munkával kellett morzsánként összeszedni a tudást; milyen szoftverek, technikák, módszerek léteznek,
mi hogyan is működik és mi a mögötte lévő elmélet és matematika.
Ebben egyébként érdemi segítség volt az informatikus végzettségem, könnyebb volt megérteni átlátni a
technikai vonatkozásokat, sőt tudtam akár összetettebb scripteket is írni a Mayához.
A művészeti oldal volt nekem a nehezebb, mert ezen a területen sokkal nagyobb kihívás volt
helyettesíteni a tanulmányokat. De nagyon szerencsés voltam, hogy a karrierem során szinte végig
rendkívüli képességű kollégákkal voltam körülvéve, és így rengeteget tudtam tőlük tanulni.


JEGYVÁSÁRLÁS
PORTFÓLIÓ REVIEW!

Legutóbbi bejegyzések

  • Art/Net/Wrk – 30. Jubileumi Tudásbázis a KreaCon-on!
  • Előadó: dr. Gubicz Flóra Anna
  • Fotoplus x KreaCon 2025 – ahol a tartalomkészítés trendjei formálódnak
  • Előadó: Borsi Flóra – Fotóművész
  • Portfólió Review a KreaCon-on! Az előadók elemzik portfóliódat személyesen!

Kategóriák

  • Alkotó
  • Egyéb
  • Előadó
  • Hírek
  • Kiállító

© 2025. KREACON